I går kom disse lækre sneakers med posten, og jeg er allerede rigtig glad for dem. Har i lang tid ønsket mig udgaven fra Isabel Marant, men grundet prinsen der absolut ikke SU-venlig, så må til starte med nøjes med disse fra Moss Copenhagen. De er af 100% ruskind og meget komfortable at have på! Find dem her.

