torsdag den 10. april 2014


I går kom disse lækre sneakers med posten, og jeg er allerede rigtig glad for dem. Har i lang tid ønsket mig udgaven fra Isabel Marant, men grundet prinsen der absolut ikke SU-venlig, så må til starte med nøjes med disse fra Moss Copenhagen. De er af 100% ruskind og meget komfortable at have på! Find dem her

søndag den 6. april 2014



Hej og velkommen til. Mit navn er Julie, og min plan for denne blog er, at det skal være et frirum for, hvad der lige falder mig ind - bl.a. mode, skønhed og boligindretning. Håber at I vil følge med!